Impattu di a frana di a miniera di Grasberg in Indonesia nantu à i prudutti di rame

In settembre 2025, una frana severa hà colpitu a miniera di Grasberg in Indonesia, una di e più grande mine di rame è d'oru di u mondu. L'accidentu hà interrottu a pruduzzione è hà suscitatu preoccupazioni in i mercati mundiali di materie prime. I rapporti preliminari indicanu chì l'operazioni in parechji siti minerarii chjave sò state sospese per ispezioni di sicurezza mentre l'autorità valutanu a scala di i danni è e potenziali vittime.

0001045019_resized_grasbergminereuters_

A minera di Grasberg, gestita da Freeport-McMoRan in partenariatu cù u guvernu indonesianu, cuntribuisce significativamente à l'approvvigionamentu mundiale di rame. L'analisti di u mercatu avvertenu chì ancu una fermata di a pruduzzione à cortu termine puderia purtà à una scarsa fornitura di concentratu di rame, chì farebbe cresce i prezzi di u rame raffinatu. I prezzi di u rame sò digià stati sottumessi à una pressione à a crescita in l'ultimi anni per via di a forte dumanda da l'energie rinnuvevuli, i veiculi elettrichi è i prughjetti d'infrastruttura.

Amman-mineria-

I futures mundiali di u rame sò aumentati di più di 2% in i primi scambii asiatichi dopu à a frana, postu chì i trader anu anticipatu potenziali interruzioni di l'offerta. L'industrie à valle, cumpresi i pruduttori di fili è cavi è i pruduttori di lamiere è tubi di rame, puderanu affruntà costi di materie prime più elevati in e prossime settimane.

022c27ea-c574-4ee7-ae3f-88bfb8bab62f-1024x572_

Spintu da i prezzi internaziunali di u rame, u principale cuntrattu di rame di Shanghai, 2511, hè cresciutu di circa 3,5% in un solu ghjornu, avvicinendu si à 83.000 yuan/tonna, u so puntu più altu dapoi ghjugnu 2024. "L'incidentu hà fattu chì i prezzi di u rame cuntinuessinu à cresce. Da a mattina di u 25 di settembre, u prezzu di u rame LME d'oltremare hà righjuntu un massimu di $ 10.364/tonna, un novu massimu dapoi u 30 di maghju 2024".

prezzu di u rame

U guvernu indonesianu s'hè impegnatu à dà priorità à a sicurità di i travagliadori è à assicurà chì l'operazioni minerarie riprenderanu solu dopu una valutazione approfondita di i risichi. Tuttavia, l'esperti di l'industria avvertenu chì l'incidentu mette in risaltu a vulnerabilità di a catena mundiale di furnimentu di rame à i risichi ambientali è geologichi.

Corporazione Reale Cinese Ltd

Indirizzu

Bl20, Shanghecheng, Shuangjie Street, Beichen District, Tianjin, China

Telefunu

+86 15320016383


Data di publicazione: 30 settembre 2025