Notizie Internaziunali: Nutizie di l'ultima matina! Grande splusione à u portu russu!

Un focu hà scoppiatu in a prima matina di u stessu ghjornu in u portu cummerciale russu di Ust-Luga nantu à u Mari Balticu. L'incendiu hà scoppiatu in un terminal di Novatek, u più grande pruduttore di gas naturale licu di Russia, in u portu di Ust-Luga. A pianta di Novatek in u portu fracciona è trasborda gas naturale liquefied è usa u terminal per spedinu i prudutti di l'energia trasformata à i mercati internaziunali.

L'agenzie di notizie russe anu infurmatu chì dui tanki di almacenamiento Novatek è una stazione di pumping in u terminal sò stati danati in l'esplosione, ma chì u focu era sottu cuntrullatu.

640

I residenti lucali anu dettu chì anu intesu i droni chì volanu vicinu prima di u focu, seguitu da parechje splusioni.

Novatek hà dettu u 21 chì l'esplosione chì hè accaduta in u portu di u Mari Balticu di Ust-Luga quellu ghjornu hè stata causata da "fatturi esterni".

In risposta à l'accidentu di l'esplosione sopra menzionatu, l'Agenzia di Sicurezza Naziunale ucraina hà dichjaratu chì in a prima matina di u 21, u dipartimentu di sicurezza naziunale ucraina hà lanciatu una operazione speciale in un dock in u portu Ust-Luga in a regione di Leningrad, in Russia, utilizendu droni. per attaccà a zona. L'attaccu hà causatu Un focu s'hè lampatu è a ghjente hè stata custretta à evacuà.

U Serviziu di Sicurezza Naziunale di l'Ucraina hà dichjaratu chì l'operazione di l'armata ucraina era destinata à disturbà a logistica di carburante di l'armata russa.

Cuntattateci per più infurmazione
E-mail:chinaroyalsteel@163.com 
Tel / WhatsApp: +86 15320016383


Tempu di post: 23-Jan-2024