Nutizie Internaziunali: Nutizie di l'ultima ora à a prima mattina! Grande splusione in u portu russu!

Un focu hè scoppiatu a mane di u stessu ghjornu in u portu cummerciale russu di Ust-Luga nant'à u Mari Balticu. L'incendiu hè scoppiatu in un terminal pussedutu da Novatek, u più grande pruduttore di gasu naturale liquefattu di Russia, in u portu di Ust-Luga. L'impianto di Novatek in u portu fraziona è trasborda u gasu naturale liquefattu è usa u terminal per spedisce prudutti energetichi trasfurmati versu i mercati internaziunali.

L'agenzie di stampa russe anu infurmatu chì dui serbatoi di almacenamentu Novatek è una stazione di pompaggio à u terminal sò stati dannighjati in l'esplosione, ma chì l'incendiu era sottu cuntrollu.

640

L'abitanti lucali anu dettu ch'elli anu intesu droni chì vulavanu vicinu prima di l'incendiu, seguitatu da parechje splusioni.

Novatek hà dettu u 21 chì l'esplosione chì hè accaduta in u portu di Ust-Luga in u Mari Balticu quellu ghjornu hè stata causata da "fattori esterni".

In risposta à l'accidentu di splusione sopra menzionatu, l'Agenzia di Sicurezza Naziunale Ucraina hà dichjaratu chì à a prima mattina di u 21, u dipartimentu di sicurezza naziunale ucrainu hà lanciatu un'operazione speciale in un molo in u portu di Ust-Luga in a regione di Leningradu, in Russia, aduprendu droni per attaccà a zona. L'attaccu hà scatenatu un focu è a ghjente hè stata custretta à evacuà.

U Serviziu di Sicurezza Naziunale di l'Ucraina hà dichjaratu chì l'operazione di l'armata ucraina avia cum'è scopu di interrompe a logistica di carburante di l'armata russa.

Cuntattateci per più infurmazione
E-mail:chinaroyalsteel@163.com 
Tel / WhatsApp: +86 15320016383


Data di publicazione: 23 di ghjennaghju di u 2024