Mentre e cità di u mondu sanu si precipitanu à migliurà l'infrastrutture invechjate è à custruisce nuove strutture urbane,pali di lamiera d'acciaiosò emersi cum'è una suluzione rivoluzionaria, cù a so rapida velocità d'installazione chì diventa un fattore chjave di l'adopzione, aiutendu l'imprenditori à riduce i tempi di prughjettu in mezu à i stretti calendari di custruzzione urbana.

I dati di l'industria di l'Associazione Globale di a Custruzzione in Acciaiu (GSCA) mostranu un aumentu di 22% annantu à l'annu precedente.pila di lamierausu per prughjetti urbani in u 2024, chì abbraccianu espansioni di a metropolitana, riqualificazione di u lungomare è travaglii di scavu prufondu per fundazioni di grattacieli. À u cuntrariu di e strutture tradiziunali di contenimentu in cimentu chì necessitanu settimane di tempu di stagionatura,pali di lamiera d'acciaio muderni—spessu prefabbricati per risponde à e dimensioni specifiche di u prugettu— ponu esse incastrati in terra à un ritmu di 15 à 20 metri lineari per ghjornu, riducendu u tempu di custruzzione in situ di 30% in media.

«A custruzzione urbana ùn aspetta micca - i ritardi significanu costi più alti è più disagi per i residenti», hà dettu Maria Hernandez, ingegnere senior di l'infrastrutture à l'impresa di custruzzione EuroBuild, basata in Madrid. «In u nostru recente prughjettu di estensione di a metropolitana in Barcellona, u cambiamentu à l'interbloccaggiopali di lamiera d'acciaio laminati a caldoper i muri di ritenuta di a galleria anu risparmiatu 12 ghjorni da a fase di scavu. Questu hè cruciale quandu si travaglia in quartieri densi cù accessu limitatu.

L'appellu dipali di lamiera in usi stende oltre a velocità. I so rivestimenti resistenti à a currusione (cum'è a galvanizazione à caldu o i trattamenti polimerichi) li rendenu durevuli per l'usu à longu andà di l'infrastrutture, mentre chì u so design mudulare permette una facile rimozione è riutilizzazione in prughjetti futuri, in linea cù l'ubbiettivi mundiali di sustenibilità urbana. In l'aghjurnamentu di u lungomare di Marina Bay in Singapore, per esempiu, i pali di lamiera installati in u 2023 per stabilizà i terreni recuperati saranu riutilizzati per un prughjettu di prutezzione di e coste vicine in u 2025, riducendu i rifiuti di materiale di u 40%.

L'urbanisti stanu ancu nutendu i benefici per u trafficu è l'accessu publicu. In Toronto, un prughjettu di allargamentu di a strada u trimestre scorsu hà utilizatu palificazioni per custruisce muri di ritenuta temporanei longu a zona di travagliu. "Siccome l'installazione hè stata cumpletata in solu trè notti, avemu evitatu a chjusura cumpleta di e strade durante l'ore di punta - qualcosa chì seria statu impussibile cù i muri di cimentu", hà dettu u portavoce di u Dipartimentu di i Trasporti di Toronto, James Liu.
I pruduttori rispondenu à a dumanda crescente innuvendu ulteriormente. À u principiu di stu mese, u pruduttore d'acciaiu olandese ArcelorMittal hà lanciatu una nova variante di palificazioni leggere chì mantene una alta resistenza ma hè 15% più faciule da trasportà è installà, destinata à prughjetti urbani di medie dimensioni induve l'accessu à i macchinari pesanti hè limitatu.

L'esperti di l'industria prevedenu chì a tendenza s'accelererà in u 2025, cù l'adozione di palificazioni chì si prevede crescerà di un altru 18% mentre e cità in Asia è Africa aumentanu l'investimenti in infrastrutture. "L'urbanizazione ùn rallenta micca, è l'imprenditori anu bisognu di suluzioni chì equilibranu a velocità, a sicurezza è a sustenibilità", hà dettu l'analista di l'infrastrutture di GSCA, Raj Patel. "E palificazioni verificanu tutte queste caselle - è u so rolu in a furmazione di custruzzioni urbane efficienti diventerà solu più grande".
Indirizzu
Bl20, Shanghecheng, Shuangjie Street, Beichen District, Tianjin, China
Telefunu
+86 15320016383
Data di publicazione: 03 di settembre di u 2025