Sviluppu sanu di l'industria siderurgica
"Attualmente, u fenomenu di "involuzione" à a fascia bassa di l'industria siderurgica s'hè indebulitu, è l'autodisciplina in u cuntrollu di a pruduzzione è a riduzione di l'inventariu hè diventata un consensu di l'industria. Tutti travaglianu duramente per prumove a trasfurmazione di fascia alta." U 29 di lugliu, Li Jianyu, Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu è Presidente di u Gruppu Hunan Iron and Steel, hà spartutu e so osservazioni in una entrevista esclusiva cù un ghjurnalistu di China Metallurgical News, è hà fattu trè appelli per u sviluppu sanu di l'industria.

Prima, aderisce à l'autodisciplina è à u cuntrollu di a pruduzzione
E statistiche di l'Associazione Cinese di u Ferru è di l'Acciaiu mostranu chì in a prima metà di l'annu, i profitti tutali di e principali imprese siderurgiche anu righjuntu 59,2 miliardi di yuan, un aumentu di 63,26% annantu à l'annu precedente. "E cundizioni operative di l'industria sò migliurate significativamente in a prima metà di l'annu, in particulare dapoi a messa in serviziu ufficiale di u Prughjettu Idroelettricu Yaxia in lugliu.Cumpagnie d'acciaiusò assai entusiasti, ma li ricumandemu di fà una forte moderazione in u so impulsu per espansione a pruduzzione è di mantene l'autodisciplina per impedisce a rapida sparizione di i profitti attuali", hà dettu Li Jianyu.
Hà dichjaratu francamente chì l'industria siderurgica hà basicamente righjuntu un consensu nantu à "mantenimentu di u cuntrollu di a pruduzzione". In particulare, a pruduzzione hè stata generalmente limitata durante l'ultimu annu, è dopu a sospensjoni di e "Misure d'implementazione per a sustituzione di a capacità in l'industria siderurgica", a crescita di a capacità siderurgica hè stata ancu limitata. "Speremu chì u paese cuntinuerà à implementà a so pulitica di cuntrollu di a pruduzzione d'acciaiu grezzu per salvaguardà l'industria durante u periodu di riduzione è adattamentu", hà dettu.

Siconda, sustene l'imprese tradiziunali per ottene energia verde.
E statistiche di l'Associazione Cinese di u Ferru è di l'Acciaiu mostranu chì à u 30 di ghjugnu, l'industria avia investitu più di 300 miliardi di yuan in miglioramenti à emissioni ultra basse. "L'industria siderurgica hà investitu assai in a cunservazione di l'energia, a riduzione di l'emissioni è a riduzione di u carbone, ma e cumpagnie tradiziunali anu un accessu assai limitatu à l'elettricità verde è à altre risorse, è a so capacità di custruisce e so propie, ciò chì li mette sottu una pressione significativa per ottene a neutralità di u carbone. In qualità di principali cunsumatori d'elettricità, e cumpagnie siderurgiche anu bisognu di pulitiche di sustegnu cum'è a furnitura diretta d'elettricità verde", hà dettu Li Jianyu.

Terzu, preparatevi per l'avvertimenti di prezzi bassi.
U 2 d'aprile di u 2025, l'Uffiziu Generale di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Cinese è l'Uffiziu Generale di u Cunsigliu di Statu anu publicatu l'"Opinioni nantu à u Migliuramentu di u Meccanismu di Guvernanza di i Prezzi", menzionendu specificamente "u miglioramentu di u sistema di supervisione di i prezzi suciali è a creazione di un sistema di supervisione di i prezzi per l'associazioni industriali". Hè statu signalatu chì a China Iron andAcciaiuL'Associazione pensa à creà un sistema di supervisione di i prezzi per regulà u cumpurtamentu di i prezzi di u mercatu.
Li Jianyu hà dichjaratu: "Sò d'accordu fermamente cù u monitoraghju di i prezzi, ma à u listessu tempu, duvemu ancu furnisce avvisi precoci di prezzi bassi. A nostra industria ùn pò micca suppurtà l'impattu di i prezzi bassi. Se i prezzi di l'acciaiu calanu sottu à un certu livellu, e cumpagnie siderurgiche ùn saranu micca capaci di copre tutti l'altri costi, è si troveranu di fronte à una crisa di sopravvivenza. Dunque, u monitoraghju di i prezzi deve esse cunsideratu in modu cumpletu, ciò chì hè ancu necessariu per custruisce un ecosistema sanu di l'industria nera".

Data di publicazione: 01-aostu-2025