L'usu diffusu di pali di lamiera d'acciaio hè attribuitu à una lista convincente di vantaghji ingegneristici:
1. Velocità è Efficienza di l'Installazione: I palificazioni ponu esse installate rapidamente aduprendu martelli vibratori, martelli à impattu o metudi di pressatura idraulica. Questu riduce significativamente i tempi di u prugettu paragunatu à i muri di ritenuta in cimentu tradiziunali, chì richiedenu tempu di stagionatura. A capacità di installalli cù scavi minimi hè un vantaghju maiò in i siti urbani congestionati.
2. Eccellente rapportu resistenza-pesu: I pali di lamiera d'acciaio offrenu una tremenda resistenza strutturale senza un pesu eccessivu. Questu li rende più faciuli da trasportà, manipulà è installà, pur furnendu a resistenza necessaria à e pressioni di a terra è di l'acqua.
3. Riutilizabilità è sustenibilità: Una sola pila di lamiera d'acciaio hè spessu aduprata per parechji prughjetti. Puderanu esse estratti dopu avè servitu u so scopu tempuraneu, cum'è in dighe à cassoni per pilastri di ponti, è riutilizzati in altrò. Questa riutilizabilità riduce u cunsumu di materiale è i rifiuti, rendendula una scelta rispettosa di l'ambiente.
4. Cuncepimentu chì risparmia spaziu: I muri di palificazioni sò orientati verticalmente è necessitanu assai pocu spaziu, ciò chì hè un vantaghju criticu in ambienti urbani stretti o induve l'acquistu di terreni hè limitatu è caru.
5. Versatilità in l'applicazioni: L'utilità di e palificazioni si estende à numerosi settori. Sò a suluzione ideale per:
Porti è porti: Custruzzione di muri di banchina è moli.
Difesa contr'à l'inundazioni: Custruzzione d'argine è di muri d'inundazione per prutege e cumunità.
Ricuperazione di terreni: Creazione di difese marittime permanenti per novi terreni.
Infrastrutture Civili: Formazione di muri temporanei o permanenti per sottopassaggi autostradali, parcheggi sutterranei è fundazioni di scantinati.
Prutezzione di l'ambiente: Incapsulazione di i siti contaminati per impedisce a diffusione di inquinanti.