Ancu s'è tramindui sò in forma di "C", i so dettagli di sezione trasversale è e so forze strutturali sò abbastanza diverse, ciò chì affetta direttamente e so capacità di carica è i so campi d'applicazione.
A sezione trasversale di u canale C hè unastruttura integrale laminata à calduA so tela (a parte verticale di a "C") hè spessa (di solitu 6 mm - 16 mm), è e flange (i dui lati urizzuntali) sò larghe è anu una certa pendenza (per facilità a trasfurmazione di laminazione à caldu). Stu cuncepimentu face chì a sezione trasversale abbia una forte resistenza à a flessione è una rigidità torsionale. Per esempiu, un canale C di 10 # (cù un'altezza di 100 mm) hà un spessore di tela di 5,3 mm è larghezze di flange di 48 mm, chì ponu facilmente supportà u pesu di pavimenti o muri in a struttura principale.
U Purlin in C, invece, hè furmatu da a piegatura à fretu di piastre d'acciaio sottili. A so sezione trasversale hè più "fina": u spessore di l'anima hè solu 1,5 mm - 4 mm, è e flange sò strette è spessu anu piccule pieghe (chjamate "nervature di rinforzu") nantu à i bordi. Queste nervature di rinforzu sò cuncepite per migliurà a stabilità lucale di e flange sottili è impedisce a deformazione sottu picculi carichi. Tuttavia, per via di u materiale sottile, a resistenza torsionale generale di u Purlin in C hè debule. Per esempiu, un Purlin in C cumunu C160 × 60 × 20 × 2,5 (altezza × larghezza di a flangia × altezza di l'anima × spessore) hà un pesu tutale di solu circa 5,5 kg per metru, chì hè assai più ligeru di u Canale in C 10 # (circa 12,7 kg per metru).