Chì ghjè l'impattu di a riduzione di i tassi d'interessu di a Fed nantu à l'industria siderurgica - Royal Steel?

Fed

U 17 di settembre di u 2025, ora lucale, a Riserva Federale hà cunclusu a so riunione di pulitica monetaria di dui ghjorni è hà annunziatu una riduzione di 25 punti basi in a gamma target per u tassu di i fondi federali trà 4,00% è 4,25%. Questa hè stata a prima riduzione di tassi di a Fed di u 2025 è a prima in nove mesi, dopu à trè riduzioni di tassi in u 2024.

Prodottu d'acciaiu

L'impattu di a riduzione di i tassi d'interessu di a Fed nantu à l'industria d'esportazione d'acciaiu di a Cina

1. Effetti benefichi:

(1). Aumentu di a dumanda straniera: A riduzione di i tassi d'interessu di a Fed pò alleviare a pressione à a calata annantu à l'ecunumia mundiale finu à un certu puntu, stimulà u sviluppu di industrie cum'è a custruzzione è a fabricazione in i Stati Uniti è ancu in u mondu. Queste industrie anu una grande dumanda d'acciaiu, ciò chì stimula l'esportazioni dirette è indirette d'acciaiu di a Cina.

(2). Ambiente cummerciale migliuratu: I tagli di i tassi d'interessu aiuteranu à alleviare a pressione à a calata nantu à l'ecunumia mundiale è à rinvigorì l'investimenti è u cummerciu internaziunale. Certi fondi puderanu esse destinati à l'industrie o à i prughjetti ligati à l'acciaiu, furnendu un ambiente di finanziamentu è un clima cummerciale megliu per l'imprese d'esportazione di e cumpagnie siderurgiche cinesi.

(3). Pressione di i costi ridutta: A riduzione di i tassi d'interessu di a Fed metterà una pressione à a calata nantu à i prudutti denominati in dollari. U minerale di ferru hè una materia prima impurtante per a pruduzzione d'acciaiu. U mo paese hà un altu gradu di dipendenza da u minerale di ferru straneru. A calata di u so prezzu allevierà assai a pressione di i costi nantu à e cumpagnie siderurgiche. Si prevede chì i profitti di l'acciaiu rimbalzeranu, è e cumpagnie puderanu avè più flessibilità in e quotazioni d'esportazione.

2. Effetti avversi:

(1). Cumpetitività di i prezzi à l'esportazione indebulita: I tagli di i tassi d'interessu portanu di solitu à una deprezzazione di u dollaru americanu è à un apprezzamentu relativu di u RMB, ciò chì renderà i prezzi à l'esportazione di l'acciaiu di a Cina più cari in u mercatu internaziunale, ciò chì ùn hè micca favurevule à a cumpetizione di l'acciaiu di a Cina in u mercatu internaziunale, in particulare l'esportazioni versu i mercati americani è europei ponu esse assai affettate.

(2). Risicu di prutezziunisimu cummerciale: Ancu s'è i tagli di i tassi d'interessu ponu purtà à una crescita di a dumanda, e pulitiche prutezziunistiche cummerciale in Europa è in i Stati Uniti è in altri paesi ponu ancu rapprisintà una minaccia per l'esportazioni cinesi d'acciaiu è di prudutti d'acciaiu. Per esempiu, i Stati Uniti limitanu l'esportazioni cinesi dirette è indirette d'acciaiu per via di aghjustamenti tariffari. I tagli di i tassi d'interessu amplificheranu in una certa misura l'impattu negativu di tale prutezziunisimu cummerciale è compenseranu una parte di a crescita di a dumanda.

(3). Cuncurrenza di u mercatu intensificata: A deprezzazione di u dollaru americanu significa chì i prezzi di l'assi denominati in dollari in u mercatu internaziunale caleranu relativamente, aumentendu i risichi di e cumpagnie siderurgiche in certe regioni è facilitendu fusioni è riurganisazioni trà e cumpagnie siderurgiche in altri paesi. Questu pò purtà à cambiamenti in a capacità di pruduzzione di l'industria siderurgica mundiale, intensificendu ulteriormente a cuncurrenza in u mercatu internaziunale di l'acciaiu è custituendu una sfida per l'esportazioni d'acciaiu di a Cina.

Royal Steel-16x9-metalli-foglie-rotoli.5120 (1) (1)

Vantaghji di Royal Steel, un fornitore d'acciaiu cinese

Di fronte à a pressione di i tagli di i tassi d'interessu di a Riserva Federale è di l'apprezzamentu di u RMB,Acciaiu Reale, cum'è impresa rappresentativa in l'industria d'esportazione di l'acciaiu di a Cina, hà i seguenti vantaghji principali:

Royal Steel hà stabilitu una rete di vendita chì copre più di 150 paesi è regioni in u mondu sanu. In u 2024, espanderà e so capacità di furnimentu lucale stabilendu una nova filiale in Georgia, USA, è una nova basa di pruduzzione in Guatemala. In u mercatu di u Mediu Oriente, a so fabbrica egiziana serve cum'è un centru regiunale, chì li permette di risponde rapidamente à a dumanda di acciaio di supportu fotovoltaicu guidata da a "Strategia di Energia Pulita 2050" di l'UAE. L'esportazioni di bobine laminate à fretu in u Mediu Oriente sò aumentate di 35% annantu à l'annu in u 2024. Inoltre, a cumpagnia hà stabilitu partenariati strategichi cù più di 30 cumpagnie di navigazione in u mondu sanu, accurtendu u so ciclu mediu di consegna di l'ordini à 12 ghjorni, superendu a media di l'industria di 18 ghjorni. Mentre i tagli di i tassi d'interessu di a Riserva Federale anu avutu un impattu significativu nantu à l'industria siderurgica cinese, Royal Steel, cum'è un grande esportatore d'acciaio cinese, hè stata capace di espande u so mercatu è di assicurà partenariati cù numerosi clienti internaziunali, sfruttendu i so anni di sperienza in l'esportazione è i sforzi di cullaburazione di e so squadre è dipartimenti.

Corporazione Reale Cinese Ltd

Indirizzu

Bl20, Shanghecheng, Shuangjie Street, Beichen District, Tianjin, China

Telefunu

+86 15320016383


Data di publicazione: 22 settembre 2025