1. Effetti benefichi:
(1). Aumentu di a dumanda straniera: A riduzione di i tassi d'interessu di a Fed pò alleviare a pressione à a calata annantu à l'ecunumia mundiale finu à un certu puntu, stimulà u sviluppu di industrie cum'è a custruzzione è a fabricazione in i Stati Uniti è ancu in u mondu. Queste industrie anu una grande dumanda d'acciaiu, ciò chì stimula l'esportazioni dirette è indirette d'acciaiu di a Cina.
(2). Ambiente cummerciale migliuratu: I tagli di i tassi d'interessu aiuteranu à alleviare a pressione à a calata nantu à l'ecunumia mundiale è à rinvigorì l'investimenti è u cummerciu internaziunale. Certi fondi puderanu esse destinati à l'industrie o à i prughjetti ligati à l'acciaiu, furnendu un ambiente di finanziamentu è un clima cummerciale megliu per l'imprese d'esportazione di e cumpagnie siderurgiche cinesi.
(3). Pressione di i costi ridutta: A riduzione di i tassi d'interessu di a Fed metterà una pressione à a calata nantu à i prudutti denominati in dollari. U minerale di ferru hè una materia prima impurtante per a pruduzzione d'acciaiu. U mo paese hà un altu gradu di dipendenza da u minerale di ferru straneru. A calata di u so prezzu allevierà assai a pressione di i costi nantu à e cumpagnie siderurgiche. Si prevede chì i profitti di l'acciaiu rimbalzeranu, è e cumpagnie puderanu avè più flessibilità in e quotazioni d'esportazione.
2. Effetti avversi:
(1). Cumpetitività di i prezzi à l'esportazione indebulita: I tagli di i tassi d'interessu portanu di solitu à una deprezzazione di u dollaru americanu è à un apprezzamentu relativu di u RMB, ciò chì renderà i prezzi à l'esportazione di l'acciaiu di a Cina più cari in u mercatu internaziunale, ciò chì ùn hè micca favurevule à a cumpetizione di l'acciaiu di a Cina in u mercatu internaziunale, in particulare l'esportazioni versu i mercati americani è europei ponu esse assai affettate.
(2). Risicu di prutezziunisimu cummerciale: Ancu s'è i tagli di i tassi d'interessu ponu purtà à una crescita di a dumanda, e pulitiche prutezziunistiche cummerciale in Europa è in i Stati Uniti è in altri paesi ponu ancu rapprisintà una minaccia per l'esportazioni cinesi d'acciaiu è di prudutti d'acciaiu. Per esempiu, i Stati Uniti limitanu l'esportazioni cinesi dirette è indirette d'acciaiu per via di aghjustamenti tariffari. I tagli di i tassi d'interessu amplificheranu in una certa misura l'impattu negativu di tale prutezziunisimu cummerciale è compenseranu una parte di a crescita di a dumanda.
(3). Cuncurrenza di u mercatu intensificata: A deprezzazione di u dollaru americanu significa chì i prezzi di l'assi denominati in dollari in u mercatu internaziunale caleranu relativamente, aumentendu i risichi di e cumpagnie siderurgiche in certe regioni è facilitendu fusioni è riurganisazioni trà e cumpagnie siderurgiche in altri paesi. Questu pò purtà à cambiamenti in a capacità di pruduzzione di l'industria siderurgica mundiale, intensificendu ulteriormente a cuncurrenza in u mercatu internaziunale di l'acciaiu è custituendu una sfida per l'esportazioni d'acciaiu di a Cina.