L'acciaio à u siliciu, cunnisciutu ancu com'è azzaru elettricu, hè un tipu speciale d'azzaru chì hè pensatu per esibisce proprietà magnetiche specifiche. Hè cumunimenti usatu in a pruduzzione di trasformatori, mutori elettrici, è altri equipaghji elettrici.
L'aghjunzione di siliciu à l'azzaru aiuta à rinfurzà e so proprietà elettriche è magnetiche, facendu un materiale adattatu per l'applicazioni induve sò richieste perdite di core bassu è alta permeabilità magnetica. L'acciaio di silicu hè tipicamente fabbricatu in forma di fogli sottili, laminati o bobine per minimizzà e perdite di corrente di Foucault è migliurà l'efficienza generale di i dispositi elettrici.
Queste bobine ponu esse sottumessi à prucessi specifichi di ricottura è trattamenti di superficia per ottimisà ulteriormente e so caratteristiche magnetiche è e prestazioni elettriche. A cumpusizioni precisa è u trasfurmazioni di bobine d'acciaio di silicio pò varià secondu l'applicazione prevista è i requisiti di prestazione.
I bobine d'acciaio di siliciu ghjucanu un rolu cruciale in l'operazione efficiente è affidabile di diversi dispositi elettrici è sò cumpunenti essenziali in a generazione, a trasmissione è l'usu di l'energia elettrica.